Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Πέτα, ψυχή μου, πέτα!





Νάγια இڿڿڰۣ-...♫╰☆╮♫♫╰☆╮♫♫╰☆╮♫❤♫╰☆╮♫♫╰☆╮♫♫╰☆


Πέτα, ψυχή μου, πέτα!
Ἐκεῖ θὰ λάμψη ἐμπρός σου μ' ἀφάνταστη μαγεία
ὅ,τι στὴ γῆ ποθοῦσες,κ' ἐμάντευες, ζητοῦσες μέσ' στὴ Δημιουργία.










Νάγια இڿڿڰۣ-...♫╰☆╮♫♫╰☆╮♫♫╰☆╮♫❤♫╰☆╮♫♫╰☆╮♫♫╰☆





Βρέχει μέσα μου ...
κλαίει ο ουρανός όταν ουρλιάζει η ψυχή ....
Γίνε ψυχή μου σύννεφο,
όπου σταθώ να βρέχει
και μια βροχή συναίσθημα
επάνω σου να τρέχει ...
...♫╰☆╮♫♫╰☆╮♫♫╰☆╮♫❤♫╰☆╮♫♫╰☆╮♫♫╰☆
Σου γράφω για τον Άνεμο και πως φυσά τ 'αγέρι
για ταίρι πετάνε οι Αετοί ... Μα και το Περιστέρι!
Σαν το διαβάσεις και το δεις φύλαξ το στην Ψυχή σου
Σου έχω γράψει μια Ευχή κι 'Αγάπη στη ζωή σου!
Σαν Ραβασάκι στο 'στειλα ... Ενός Παιδιού μια Τρέλα ...
Κι 'αν έχεις Νιότη στη Καρδιά ... Παίξε και Χαμογέλα! !
...♫╰☆╮♫♫╰☆╮♫♫╰☆╮♫❤♫╰☆╮♫♫╰☆╮♫♫╰☆



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου