Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Στον δικό μου κόσμο !!!!

Όλοι έχουμε γνωρίσει έστω και μία φορά κάποιον άνθρωπο στη ζωή μας, που πιστεύαμε ότι έκανε καταστροφικές επιλογές σε ό,τι αφορά τις  σχέσεις του .Για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς με τον εαυτό μας, όλοι θα καταφέρουμε να παραδεχτούμε ότι κάποια στιγμή ο «άνθρωπος» αυτός… ήμασταν εμείς οι ίδιοι.  Ένα μικρό παιδί όλοι μας κουβαλάμε μέσα μας, για μερικούς από εμάς ίσως αυτό το παιδάκι να φέρει τραύματα αλλά πλέον ως ενήλικες είναι χρέος μας να το φροντίσουμε. Συνάντησα πολλούς ανθρώπους στην  ζωή μου ,άλλοι με δέχτηκαν έτσι όπως είμαι κι άλλοι θέλησαν  να με αλλάξουν ....έφαγα αρκετά χαστούκια ,αλλά τα δέχθηκα με ευγνωμοσύνη,μερικές φορές τα χαστούκια σε επαναφέρουν στις  εργοστασιακές ρυθμίσεις....κι έτσι αποφάσισα να φτιάξω έναν  δικό μου κόσμο σε αυτόν τον κόσμο δεν υπάρχουν σκοπιμότητες ,δεν κυνηγάω χίμαιρες,δεν υπάρχουν καλοί και κακοί,θα βρεις  μόνο ουσία και όχι ότι φαίνεται.... όσοι είχαν το σθένος να μπουν και να παραμείνουν μέσα σε αυτόν, είναι τα ιερά μου και η οικογένεια που εγώ επέλεξα ,αυτοί ξέρουν πολύ καλά πως όταν οι λέξεις δεν βοηθούν ή δεν αρκούν το να είστε απλά μαζί ή το να μοιραστείτε μία γλυκιά κουβέντα, μία αγκαλιά, μπορεί να πουν πολλά .....Αν δεν μπορείς να είσαι  δίπλα μου η μέρος του δικού μου κόσμου  μείνε στο πλάι να κοιτάζεις .Όμως μην με υποτιμάς και μην με κρίνεις !Ο κάθε ένας είναι ξεχωριστός με την αξία του ....

1 σχόλιο: